letak intervence v systemu klienta 2022 mNabízíme vzdělávací aktivitu pro socální pracovníky, která proběhne

ve dnech 5. - 6. května 2022 v prostorách Městského úřadu Polička.

 

Kontaktní osoba: Mgr. Iva Macková, tel. 739 967 323, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Přihlášky on line na:  http://www.tremedias.cz/index.php/vzdelavani

 

Termín pro podání přihlášky do: 22. 4. 2022

 

 

Obsahové zaměření:

Vzdělávací program pro cílovou skupinu sociálních pracovníků je založený na využití přístupu podporujícího posilování kompetencí klientů.

Metoda přímé práce s klientem má východisko v koučovacím a systemickém přístupu jakožto formě partnerské podpory a rozvoje lidí, respektive klientů praxe sociální práce vycházející z předpokladu nedirektivního využití potenciálu klientů pro řešení jejich nepříznivých životních situací.

Prioritou vzdělávání je náhled na roli sociálního pracovníka a způsoby jeho intervencí v systému klienta, rodiny či komunity. Vzdělávání je koncipováno v prezenční formě za využití interaktivních metod s důrazem na aktivní zapojení účastníků vzdělávání, kteří si prostřednictvím vlastního prožitku (praktických nácviků a modelových situací) vyzkouší efektivní metody podpory a rozvoje lidí.

U účastníků dojde k jejich rozvoji znalostí, ale především k rozvoji dovedností využití této metody v přímé práci s klienty s cílem vědomého posilování kompetencí klientů.

Časová dotace vzdělávání je 16 vyučovacích hodin, 2 dny, 2 moduly:

1. modul – koučovací a systemický přístup v sociální práci

2. modul – role sociálního pracovníka a způsoby jeho intervencí v systému klienta

Joomla templates by a4joomla